Tebu Oh Tebu

huh!~
tue la..
cakap hebat lg ngn abg ipar aku pg td..
nk trim laman konon...

ptg td..
tgk IP MAN I..
syiokk jgk la..
xtaw la theme dia nk protect maruah kungfu..

br la aku paham napa IP MAN II cm2...
huhuhu...
lps 2, lyn2 dangdut jap..
then time nie laa....
kena perli...
hahahaha...

beta kemudian turun la bwh..
isi minyak dlm mesin rumput tue..
lps byk kali try start..
akhirnya hidop jgk...
merah tgn gue..

masyaallah..
rumput cam tebu dah aku tgk..!~
xdak apa..jnji tetap janji...
mesin jgk la sorg2..
uhuk3..

jentera gua..haha..minyak abes..tersadai
br separuh laman blkg..luas lg..adeyhh
sakit tgn aku tolak..kalo ley speed cm kancil pn jd laa...
mierul schumacher..haha

masa rehat2..
tetiba nampak sumtinx..
nmpk sepit yg sweetie aku bg..
hehe...
sweet jgk cm tuan dia...
tersepit elok kt poket aku..
:D
luv u darl
tanxs syg...

p/s:
kalo nak benda2 butang neh
& other stuff,
leh tempah...

0 comments: