1 Syawal


huhuhu...
time nie baru nak cita bab raya..
it's too late? biarlah..
bukan dosa pun..haha..

10 September 2010, 1 Syawal..

taun 2010 nie ak sekali lagi beraya di Arau, Perlis..
aku tido kul 4 pagi jgk la..
online, tgk movie..

biasalah..pagi tue ssh la nk bgun..
bu then, 8.30 dah get ready nak iron baju raya dah..
iron punya iron, dah 8.45..tiba2...
ORANG DAH STOP TAKBIR...!!~
ouh demm.. sure la aku miss solat sunat aidilfitri taun nie..
iskk3...pasrah ja la..

xlama pastu..
dgr suara org mcm bebal, beleter..
rupanya akak aku..
baju raya dia & anak dia xsiap lg di pagi raya nie..
erkk?? xda la matching2 lg..
lari theme la...

but then, aku ngn abg ipar aku ja la pki biru dat moninx..
pastu masing2 protes...
aku sempat snap sket ja yg baju melayu..
pastu dah tuka baju..
pakat2 protes baju xsiap...



lps solat jumaat...
kami gerak ke Kodiang, Kedah..
kembali ke tempat dimana aku dibesarkan selama 17tahun...
lepak2 jap then gerak ke umah tokwan, Kuala Jerlun...
sesampai 2, byk jugak mak pak sedara kat c2..
jumpa la tok wan aku 2..
sihat..alhamdulillah..
dah 3-4 taun xp beraya..

1/10 cucu-cicit En. Hasim

Salam Aidilfitri buat ahli keluarga yg xdapat bersama..

sebelum balik ke Perlis..
aku sempat singgah kat Kuala Jerlun..
nikmati pemandangan sunset ngn sgt indah..

tunggu update utk 2 Syawal ya!~

0 comments: