7 Syawal

telah tiba..

16 September 2010 - 7 Syawal

pagi2 moninx lg aku dah bangun..
dgn azam ingin mmbantu..

lori pun smpi anta khemah..
dpt jgk blaja cara psg khemah yg cm2..
weird jgk aku tgk..haha..

then aku basuh kerusi apa semua..
bkn apa, sonok men power jet ja..
tembak sana sini..
smpi basah lencun..haha..

tgh ari sket da start psg meja..
skru sana sini..
main grease lg..bminyak abes..

da nak masok asar, masok la bsiap..
ada la tetamu dtg..
pak sedara rmi jgk..
kwn2 abg ipar & akak aku..




-------------------------<@>-------------------------

2nd part...


dia datang..dgn lenggang lenggoknya..huhu
tanxs my dear..u made it..



kaki pendek pun nk sepak org..haha..

maaf..saya tinggi lg..



no komen~

huhuhu..ada antenna..

tanxs 4 being there with me..
saranghae..

------------------------<@>-----------------------

3rd part..
mmg best..
geng jiwa kacau buat gila2..




0 comments: