A Bouquet to a Friend

today is awesome!!~
we exchanged our tributes..
TESOL 2 (juniors) - TEYL 1 (seniors)

aku kena buat utk senior..named Hanisah..
org yg aku pick masa jamuan raya ari 2..
secara kebetulan...akak nie lagi.. :)

kak hanisah honeybee...

nie yang kawan2 tutorial TEYL cakap bout her..
sorry la..simple ja kak..
but sweet words~

_________________(@)_________________

but i wonder sapa yang buat utk aku?
ish3..
abg jieber & baktiaq rupanya..
konco2 aku jgk la neh...pndi joe pilih eh?
tanxs2...


Mierul Mraz tetap ada..hahahaha..tenkiu2..

siap ada sign lg mr. jieber & bakhtiar..
abeh semua gambaq kat fesbuk depa sapu...
creative2..

Mr. Jieber (Jieman), Mr. Mraz (Mierul), Mr. Mie (Bakhtiar)

antara qualities yang aku dapat dari bdk2 klas :

4 - creative
2 - kind
1 - caring
1 - comel
1 - handsome
1- smart
1 - sweet
1 - expressive
1 - Mraz
1 - Techno guy
1 - IT
1 - Good friend
1 - slim
1 - funny
1 - tangkap leleh?


hehe...suka2^...
tanxs a lot u guys..
hopefully semua nie betul...
and doa dari korang semua...
semoga jadi kenangan terindah dalam hidup kita...

gonna miss u :

my tutor, Miss Letch..
my super seniors, TEYL 1..
especially Mr. Jieber yg kerap bgurau & nyanyi lagu...
dan juga senior2 yg lain...
sgt sng nak get along with mereka semua..

gud luck exam yaww!~




0 comments: