Happy Anniversary

08-08-08 to 08-08-2010

sememangnya banyak kenangan yg terselit..
pahit manis bercampur aduk..
suka duka bersilih ganti..
terang gelap bertukar hari..
aku masih di sini..
menanti kamu..

akan ku kenang hingga akhir hayatku..
tak mungkin aku lupa kenangan yg tercipta..
kau mengajar aku erti dewasa..
susah senang aku tempuh jua..
demi kamu, untuk kamu...

KAU TERISTIMEWA..
KAU YANG AKU CINTA..
HANYALAH KAMU..

INSTITUT PENDIDIKAN GURU
KAMPUS PULAU PINANG


08 OGOS 2010

secara RASMI & BERDAFTAR,
maka genaplah DUA TAHUN aku disini..
menimba ilmu, mengasah kemahiran..
mengenal kawan, menghindari lawan..
meraih pengalaman, memperoleh pengajaran..

ILMU PELITA HIDUP

"PROFESIONALISME ADALAH JANJI KAMI"

TERIMA KASIH IPG KPP

------------------------------------------------------------

destinasi seterusnya

MACQUARIE UNIVERSITY, SYDNEY
AUSTRALIA

INSYAALLAH...

0 comments: