Home

setelah menunaikan Solat Jumaat,
aku bergegas berangkat pulang..

at last..
berjaya jgk menyampaikan diri di Indera Kayangan..
setelah 3mggu tidak merasai kepulangan..

banyak dah berubah..
semak-samun pun dah lenyap..
dek projek pembinaan landasan berkembar..
jalan tar berlompang sana-sini..
tatkala gergasi 6-tayar itu melewati, gerun rasanya...
insecure di halaman sendiri..

terkejut pula dgn kehadiran meja ala2 kaunter bank..
1 ditingkat atas, 1 lg dlm Bilik ICT..hehe..
berwajah baru ofis saya..

hari jumaat berlalu..
3 Ramadhan yg memenatkan bg saya..
tertidur keletihan..
meninggalkan laptop mendownload movies.. :D

_________(^_^)_________

hari sabtu menjelma..
berjumpa si dia sebentar..
bersiar-siar sekitar mall..
tgk org men bowling..jadilah..
sekadar menghabiskan masa, sempat lg ke butik..
ntah apa dicarinya..
saya pn xtaw la..huhu...

baju kamu kasi, terangnya pak ngah..

satu lagi yg baharu..
menarik jugak la bg saya..
Sony α380..


sekian..~

0 comments: