3 Syawal

arini juz kuar..
pegi kenduri kawen..
jumpa gf..

12 september 2010, 3 Syawal


tanxs..xkira siapa pun la..
yg dah wish my 20th birthday..
lambat ka cepat, sy hargai sgt2..
alhamdulillah..saya dah angka -2 di depan..huhu..
ada yang text, call, xkurang jugak yg post kat facebook...
meriah2..macam raya...

yg awal sekali wish..
saya punya mek mulong la, Arnie Syuhaida..
siang2 lagi dah wish..
bila malam, dia tido setengah jam awal..
ada motip rupanya kenet renek nie..

apa yang berlaku arini..
aku amik train ke Alor Star awal pagi 2..
ramai jugak keluar beraya ngn train..
sesudah aku sampai, aku amik bas ke Langgar..
lokasi kenduri kawen...

pegi pun atas jemputan seseorang..
yg pernah bertakhta di hati..
yg pernah di sayangi..
yg pernah di cintai..
yg selalu dirindui..

masihkah sama perasaan itu?
entah lah..
hanya aku, dia & Dia yang tahu..
masing-masing ada yang punya..
aku mencintai gadisku..
dan yg ku harapkan dia mencintai lelakinya...

apa pun..
terima kasih Noor Izzaty bt. Abdul Hamid..
kerana bg peluang utk saya cuba2 amik gamba kawen..
sempat amik sket ja..
dah makan pun dekat sejam..haha...



makasih ya makcekk sbb bg peluang amik gmba kawen neh

tak leh blah la geng2 tua men mercun..
xhormat langsung org nak kenduri..
dah la masing2 umo dlm 40..
nak kata b**o, marah..
tapi nak kata apa lg..
haha..opss..no offence..

then kul 4 ptg..
aku pun bergerak pulang..
nasib bek bapak sedara dia anta g stesen bas..
wlpn tlepas train, leh nek bas pun xpa..

balik tue, singgah sebentar kt jitra..
ada rasa nak jumpa cik kenet renek saya..
haha..rindu lg..

tanxs my dear temankan minom that evening..
melepak tepi tasik itu amat menenangkan...
then aku pun balik ngn akak aku..
yg kebetulan ada reunion kt c2..
dah 22 taun separated, br nk reunite..
adeyh..zaman dolu2 punya..
that's all lah...

sorry sayang, i xgtaw awal2..
sorry..

note :
Selamat Hari Jadi - 12 September 2010
my senior - Fatin Suhaimi & Husaini Aqasyah
my coursemate - Fatin Nur Atiqah
my junior - Nur Arina Ahmad Jelani

0 comments: