4 Syawal

arini kuar jumpa membe..
photo shoot..setai abes..
then jmp my syg..

13 September 2010 - 4 Syawal

awal2 moninx lg aku da bangun..
ikot abg ipar aku g bank..
then tggu ex-klasmate aku masa skola dlu...

tepat 9.30, bank pun bukak..
dia pun terpacak dpn bank..
mangkok nie tggu aku sampai baru nk mandi..
demm..

dia membe yg 1st aku jumpa time raya..haha..
ex-klazmate, form 4-5..
SMK Jitra, Kedah..
anak cikgu, bakal cikgu..
tanya la apa2 sal BM, aku xgerenti taw jawab ka dak..
masok IPG Kampus Pendidikan Islam..
terbaekk la ustaz..huhu

berlalu la kami ke kedai makan..
bekpes dulu yg pntg...
then p la rewang kat aloq staq..
tgh2 hangat p cr pasai kt rail ketapi...
haha..jadi keja..
bleh la jgk shoot sket tgh2 ari rembang 2..

crazy..kasot pn xpakai..

dua2 buat pala tau..

bleh blakon TRON Legacy dak?

pose maut..

dia mmg pro..haha

then, kami pun pt CT Plaza..
femes la kat aloq staq nie..
saja p men bowling sat..
dpt gk la score 100++..
pecah2 kuku pun...hahahaha..
fun!~

--------------------------<@>--------------------------

pastu balik la..
minom2 sat..
si kenari putih menjemputku..
then kami pun p tgk wayang..
xleh gk nak tgk piranha..demm..
seat penuh cm arem..
resident evil pn jadi la..
ttdo gak aku pun dlm wayang 2..
pening pala tgk dekat2 nie..
nsb bek dia ada.. :D




lagi sekali celebrate besday ngn si dia..
happy sgt..



0 comments: