K.O.T.

alhamdulillah...selesai sudah..
Kejohanan Olahraga Tahunan 2010 IPG KPP..

aku ahli rumah kenyalang..hok terbang tinggi uhh.. huhuhu..
nie scoreboard yg not finalized lg..hahaha..
nyaris2 aku igt kenyalang mcm nak menang dah..haha..
rupa2nya tmpt ke-3 saja..isoke..
adat pertandingan...

____________________<@>__________________

nie plak aku lah...berbaju kenyalang..
megah jap.. :D
abg sebelah nie TEYL COHORT 4..
actual name dirahsiakan..sbb xminx permission pun publish nie..
tp aku suka pggl dia abg jieber..hahahaha...
sbb dia pandai nyanyi & pernah nyanyi lagu Baby by Justin Beiber..
dia plak suka sakat aku mierul mraz..(nickname facebook)
alahai..both final sem kan?
dia nak abes course suda..aku nak pegi suda..
*apahal ckp mcm kapel pulak? sengal~

____________________<@>__________________

nie kumpulan pancaragam institut..yg mengiringi majlis arini..
sedap jgk benda2 nie kalo pandai ketuk & tiup..
suka aku dga dr jauh...
tenkiu bdk2 muzik..

____________________<@>__________________

this is my coursemate..aku pggl dia Qya or Z (Zack)..
congrats..anda olahragawati KOT pada tahun ini..
tumpang berbangga rakan TESOL berjaya sblm pergi.. :)

____________________<@>__________________

last but not least...
mek nie sgt byk ckp..pot pet pot pet..
even tgh panas pun, bcakap xberenti...
dah la sebut pun salah...
hajen das, dizisyen, lightening (lighting)..

suka marah2 aku..erghhhh..
koyak kulit bibir --> kena marah..
nmpk runsing sket --> kena marah lg..
makan x abes --> kena marah jgk..
xnak makan --> lagi la kena marah..
then..suka sepak2 kaki aku..hesh...

but, thanks 4 ur advices that u gave after KOT ended..
i know u care..that's how a good fren does..
will remember ur words & u too when i leave..
xkesah apa kata mereka..sbb kita tak ada salah..
cuma mereka xrasa bersalah..
thanks my BFF..
AIN,

mit mit..
****gambar dicuri dari album mohd aslam.. :)

0 comments: