Shift Your Paradigm


i've done wrong too much..
i've sinned to God, people around me, me myself..

bila masing2 suka & ceria, saya dibanggakan..
aku lah arjuna, kau lah segalanya..
bila masing2 gundah gulana, saya disalahkan..
aku lah durjana, kau masih mulia..

x sedarkah masing2 punya kesilapan..
adalah tidak adil menuding jari & menyalahkan org lain..

no matter what & how..
i feel like this is about time to change..
going there is not an end of this..
but i bliv it juz about to start transforming..
i hope my homecoming in next years,
would be a great shift in my life..
as well as your life..

keep arguing will just make it worse & worst..
i decided to fall back,
not to quarrel and fight..

past deeds are irreversible..
can't be changed..
but can be ignored and avoided..

saya harap dia dapat jaga awak dgn baik..
dpt terima awak seadanya awak..
bukan sekadar simpati atas kekecewaan hari ini...
bukan sekadar mengisi kekosongan dlm diri..
dia juga pernah persoalkan kehadiran anda..
kau kembali di saat kau kecewa...
dia sendiri tertanya adakah dia barang mainan?

dan kpd dia,
pastikan kamu bukan seperti saya..
buktikan kamu wira hidupnya..
bahagiakan dia seperti mana dia inginkan..
apa pun tentang dirinya, terimalah dia selamanya..

hope our memories will just slowly fade away..
as u don't realise it..
dump it all..build a new life..
glad to see u found ur happiness..
at least my wish came true..
to leave ur with sum1 who can take care of u..
u can't count on me..
bcoz me myself has no confidence in relationship..

with that I wish :

..I WILL NEVER BREAK ANY OTHER WOMAN HEART AGAIN..
..MEN ARE BORN TO PROTECT WOMEN..
..OH ALLAH, PROVIDE ME STRENGTH & FAITH TO DO THIS..

NO MORE VIOLENCE TOWARDS WOMEN..
PHYSICALLY & SPIRITUALLY
I WISH..

0 comments: